Rådgiverens BYGGE RATING måles via en kundetilfredshedsmåling, der består af 15 spørgsmål. For hvert spørgsmål gives en karakter fra 1 til 5.
Vis spørgsmål ▼|Skjul spørgsmål ▲
Rådgiverens evne til at opstille realistiske budgetter |
Rådgiverens evne til at opstille realistiske tidsplaner |
Rådgiverens evne til at anskueliggøre sine forslag |
Rådgiverens evne til at føre en konstruktiv dialog |
Rådgiverens bidrag til konstruktivt samarbejde mellem projektets aktører |
Rådgiverens bidrag til at opnå en tilfredsstillende æstetisk løsning |
Rådgiverens bidrag til at opnå en tilfredsstillende funktionel løsning |
Rådgiverens bidrag til at opnå et godt indeklima |
Rådgiverens bidrag til at opnå en løsning med en fornuftig driftsøkonomi |
Rådgiverens bidrag til at opnå en miljømæssig fornuftig løsning |
Rådgiverens evne til at levere den aftalte kvalitet i projektmaterialet |
Rådgiverens håndtering af processer med beboere/lejere/naboer under byggeriet |
Rådgiverens bidrag til at gennemføre en tilfredsstillende aflevering |
Kundens samlede tilfredshed med rådgivningsopgaven |
Angivelse af, om kunden vil benytte rådgiveren igen ved et lignende projekt |
BYGGE RATING skalaen |
|
Meget bedre end gennemsnittet |
|
Bedre end gennemsnittet |
|
Som gennemsnittet |
|
Værre end gennemsnittet |
|
Meget værre end gennemsnittet |
BYGGE RATING for en opgave er gyldig i 3 år fra den dato, evalueringen afsluttes.
Vi beregner også en BYGGE RATING for virksomheden. Det er et gennemsnit af BYGGE RATING for de enkelte opgaver. Virksomhedens BYGGE RATING genberegnes hver gang, der kommer en ny sag til, og når en sag forældes.
Selve evalueringen foretages af rådgiverens kunde. Det foregår online og tager 3-5 minutter.
Vi indhenter 2 målinger:
Allerede efter 1. måling får rådgiveren en BYGGE RATING, som er gyldig, indtil 2. måling foreligger. Den endelige BYGGE RATING for sagen beregnes som gennemsnittet af 1. og 2. måling.
Byggeevaluering.dk sørger alt det praktiske. Det betyder, at evalueringen foretages af den rette person på det rette tidspunkt.
Når evalueringen er afsluttet, sender vi resultatet som en pdf fil til rådgiveren (se eksempel længere nede på siden). Desuden kan rådgiveren til enhver tid tilgå sine sager her på hjemmesiden.
SØLV og GULD abonnenter har her på hjemmesiden adgang til et dashboard, som giver et real-time overblik over virksomhedens sager. På dashboardet vises også hvordan rådgiverens BYGGE RATING har udviklet sig over tid.
Når du tilmelder en rådgivningsopgave til BYGGE RATING, har du mulighed for at tilvælge en procesevaluering.
Procesevaluering er en kundetilfredshedsmåling, som giver dig mulighed for at komme utilfredshed i forkøbet, inden små problemer vokser sig store. Procesevalueringen bliver dog ikke indregnet i rådgiverens BYGGE RATING.
Vi gennemfører som regel Procesevalueringen halvvejs i projekteringsfasen, men vi kan aftale, at det skal ske på et andet tidspunkt.
Blanket til procesevaluering Hvis du selv ønsker at varetage procesevaluering, kan du benytte denne blanket |
BYGGE RATING for en rådgivningsopgave Klik på billedet for at åbne eksempel |
BYGGE RATING for en rådgiver Klik på billedet for at åbne eksempel |
Er du klar til at komme i gang?
Vælg en pakke, som passer til din virksomhed.
Abonnementer og priser Tilmeld sag
Spørgsmål?
Ring til os på telefon 5135 7969.
Du kan også sende en e-mail til info@byggeevaluering.dk - så svarer vi dig hurtigst muligt.