Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg en adgangskode? 

Hvis du ønsker en adgangskode, skal du sende en e-mail til info@byggeevaluering.dk med følgende oplysninger: a) dit navn, b) din virksomhed / organisation og c) din e-mail adresse

Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os på tlf. 5135 7969.

Du kan kun få en adgangskode, hvis din virksomhed / organisation er abonnent hos os. Er du i tvivl, om din virksomhed eller organisation er medlem, så tjek om I står på listen over abonnenter.

Jeg har glemt min adgangskode 

Intet problem, det fixer vi hurtigt. Tryk på 'Log ind', indtast din e-mail adresse og tryk på 'Send ny adgangskode'. Nu modtager du en e-mail med din nye adgangskode. Husk eventuelt at kigge i mappen 'Uønsket post' i dit e-mail program. 

Hvordan tilmelder jeg en byggesag? 

Du kan nemt tilmelde sager her på hjemmesiden Tilmeld sag       

Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os på tlf. 5135 7969 (mandag - fredag kl. 8.30 - 16.30) eller sende en e-mail til info@byggeevaluering.dk

Husk, din virksomhed skal være abonnent hos os for at tilmelde sager. Læs mere om abonnentspakker her: Abonnentspakker

Skal min virksomhed være abonnent for at benytte BYGGE DIALOG og BYGGE RATING? 

Ja! for at få adgang til at melde sager til BYGGE DIALOG og BYGGE RATING skal I være abonnent. Læs mere om abonnentspakker her: Abonnentspakker

Kan jeg ændre mit abonnement? 

Ja, du kan til enhver tid ændre dit abonnement. Du betaler kun differencen mellem dit nuværende og dit nye abonnement.

Du ændrer dit abonnement ved at logge ind og vælge 'Min menu' og klikke på 'Abonnement'.

Ved at opgradere dit abonnement får du bl.a. adgang til en lavere pris pr. sag du tilmelder til BYGGE DIALOG eller BYGGE RATING. Læs mere om abonnentspakker her: Abonnentspakker

Kan jeg opsige mit abonnement? 

Ja! Du kan til enhver tid opsige dit abonnement til udgangen af medlemperioden, som er 12 måneder. Betaling for abonnement refunderes ikke. Du skal sende din opsigelse til info@byggeevaluering.dk

Min virksomhed har tilmeldt sager - hvorfor er vi ikke abonnent? 

Siden efteråret 2015 har det fungeret sådan, at din virksomhed skal være abonnent hos os for at tilmelde sager til evaluering. Det kan altså forholde sig sådan, at din virksomhed har tilmeldt sager før efteråret 2015, men ikke siden. Hvis det er tilfældet, bør I overveje at blive abonnent - læs mere om abonnentspakker her: Abonnentspakker

En anden mulighed, er at din virksomhed har opsagt sit abonnement hos os.

Kan jeg overføre evalueringer fra en anden evaluator til Byggeevaluering.dk? 

Ja! Du kan frit vælge hvilken evaluator, du ønsker at benytte. Der er ingen krav om, at en virksomhed skal tilmelde alle sager hos samme evaluator. Der er en velfungerende procedure for overførsel af evalueringer. Man kan sammenligne det med at skifte bank - det skal være nemt for dig!

Hvad sker der med min BYGGE DIALOG og BYGGE RATING, hvis jeg opsiger mit medlemskab? 

Du vil ikke længere have adgang til Byggeevaluering databasen og dit Dashboard. Du vil heller ikke kunne tilmelde sager til BYGGE DIALOG og BYGGE RATING.

Dine igangværende sager fortsætter som hidtil, og du vil modtage resultatet pr. e-mail, når sagen er afsluttet.

Kan jeg klage over en bedømmelse, som jeg er uenig i? 

I BYGGE DIALOG er der som udgangspunkt ikke mulighed for at klage. Hvis der fx er sket fejl, som du ønsker at få rettet, så kontakt os på telefon 5135 7969 eller e-mail info@byggeevaluering.dk og hør mere om mulighederne.

I BYGGE RATING er der forskellige muligheder for at klage. Kontakt os på telefon 5135 7969 eller e-mail info@byggeevaluering.dk og hør mere om mulighederne.

Hvem har brug for BYGGE DIALOG? 

Alle aktører i byggeriet, som arbejder seriøst med gode relationer og godt samarbejde som forudsætning for godt byggeri.

Del på